gikas

Nya ideér

Publicerad 2011-11-16 22:54:04 i Allmänt

Nils tittade på mig som om jag vore galen när jag plötsligt kom på att vi måste göra om på Ines rum. Nuvarande tapeter är ljusgröna och känns inte så roliga längre eftersom de har suttit där i ca 6 år nu. Jag vet att han har rätt eftersom vi redan har så mycket oklart här hemma, men jag det poppade upp en bild i huvudet igår som jag har svårt att släppa. Till råga på allt så hade vi ett större presentkort på XL-bygg, med utgångsdag i morgon, så det avgjorde saken - jag slog till på en rejäl burk vitfärg till snuttans rum. Inredningen kan hon få i julklapp tänkte jag. Lovade också min skeptiske sambo att sköta målningen helt och hållet själv. Ett realistiskt mål är att vara klar lagom till Ines födelsedag i januari så att hennes kompisar kan hjälpa till att inviga det nya lekrummet på kalaset. Det är Ines stora favoriter som är inspirationskällan, så här kommer en liten hint om stilen.
Vet inte om soffan får plats i vare sig rummet eller i budgeten, men den är ju supercool så vi får se....

Kommentarer

Postat av: Joss

Publicerad 2011-11-17 21:52:50

Det där kommer ju bli jätte fint:) Jag har försökt få tag i Musse pigg påslakanen från Hm men de är slut sålda, har du lyckats? Vi måste verkligen försöka ses något:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela