gikas

Brandskadat & nya Idoler

Publicerad 2011-10-07 22:34:42 i Allmänt

I går gjorde jag och "min" praktikant på jobbet en avstickare till Boom på lunchen. Annonsen om brandskadeutförsäljning lockade dock några fler fynd-sugna än oss så enbart att köa till kassan tog en timme. Är ändå jättenöjd med det som kom med hem för det var sådant som vi har behov av. Grå linne-gardiner till alla fönstren i kök/vardagsrum för ca 25:-/st, tjocka badhanddukar ca 40:-/st, några konstväxter ca 20:-/st, ett lakan ca 30:- och en sak till Nils. Tänkte att han måste ju få en present i morgon när vi ska fira vår förlovningsdag så jag hoppas att han gillar den.
Efter en god middag ikväll så åkte Nils iväg på första nattskiftet så Ella, jag och Ines har myst själva och tittat på veckoslutsfinalen av Idol. I mina ögon är det tre stycken som verkligen sticker ut den här säsongen: Molly Hammar (!), Amanda Persson och Amanda Fondell, alla tre grymt duktiga särskilt med tanke på sina låga åldrar. Go girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela