gikas

Champagne eller Jäger?

Publicerad 2011-10-24 21:50:56 i Allmänt

Väntar med spänning på vad Nils väljer att hitta på nästa helg när han är ledig. Han säger att det står mellan en romantisk resa till Copperhill i Åre eller älgjakt i Jämtland, Champagne v/s Jäger kan man säga. Vilket som funkar för mig...bara jag får följa med. Oss emellan har jag en reservplan om jag blir ensam hemma, kan faktiskt bli ett glas champagne i alla fall ;)
Just nu är jag mest sugen på en stor portion glass. Helt otippat eftersom jag inte är någon glassmänniska och dessutom tycker det är rätt kallt här. Känner att det gäller att passa på medan det finns kvar för det finns andra i familjen som smygäter desto mer.
Mums

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela