gikas

Stil 1

Publicerad 2011-10-02 22:51:01 i Allmänt

En riktigt schysst nätbutik är Stil 1 som du hittar om du klickar här: http://www.stil1.se/
Jag blev sugen på en klocka när jag såg de här godingarna, men tyvärr var de lite i dyraste laget för min budget när jag inte direkt har behov av en ny just nu. Fast jag som har så taskigt tidsuppfattning att jag alltid måste bära klocka, tycker att det är en av de viktigaste accessoarer man kan pryda sig med. Därför är det kul att ha flera att byta mellan.
Den här snyggingen skulle tyvärr också göra ett stort hål i plånboken. 995:- känns överkurs för en tröja som dessutom kräver handtvätt, men shit vad den skulle sitta fint på mig!!
Den här urcoola fleecekoftan hade jag däremot inte tvekat en sekund att beställa om den bara hade funnits kvar i min storlek. Såå ljuvlig att mysa i nu på hösten. På rea dessutom - depp.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela