gikas

Gaaahhh

Publicerad 2012-08-08 23:32:50 i Allmänt

Fortfarande inloggningsproblem med mobilen (där alla bilder är), men Blogg.se har lovat att det ska vara löst snart. Hoppas det för nu har jag en hel del inlägg att göra om jag ska berätta om allt vi gjort på semestern. Känslan har varit att vi inte gjort så mycket, men när jag tänker efter så har vi ju faktiskt inte bara varit hemma. Förresten händer det ju saker på hemmaplan också även om vi i huvudsak har varit rätt lata. Kanske det som är meningen med semester, att man ska ta det lugnt och vila. Fast det gäller inte Nils, han har varit "på tårna" mest hela tiden för kunna åka och jobba med blästring och målning så fort vädret tillåtit. Med tanke på hur dåligt det varit på den fronten mest hela sommaren så har han inte haft det lätt han heller. Nu är det bara slutlackning kvar och vi håller alla tummar och tår att det ska gå att genomföra innan hösten kommer med kyla och fukt. Själv känner jag stor ångest över på tok för lite soliga dagar innan det blev jobb igen, så jag måste nog försöka intala min sambo att vi behöver åka till varmare breddgrader. Om inte annat för att få träffa varandra, för det har varit lite av den varan också i sommar. Jag har varit mycket själv med Ines och de andra kidsen. Mysigt det med, men vi vuxna behöver ju också umgås. Vi hörs snart igen. Må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela