gikas

Dramatik

Publicerad 2012-02-12 17:25:09 i Allmänt

Det har varit toppenfint väder hela helgen så vi har sett till att få solkyssta kinder och många glada skratt i pulkbacken. Hur härligt som helst! Jag fick också lite egen vuxentid då jag var bjuden hem till Cilla på ett litet tjejpartaj. Tanken var att vi skulle bada tunna ute, men det höll på att sluta illa när hela väggen med aggregatet och den askfyllda skorstenen plötsligt tippade emot oss. Den glödheta skorstenen missade mig med kanske två decimeter, tack vare att jag flyttade mig strax innan det hände. (Min skyddsängel var visst på alerten där). Det blev alltså inget bad, men det var himla skönt att krypa in i bastun efter all kalabalik. Allt som allt hade vi en jättetrevlig kväll så nu har jag laddat om batterierna inför den kommande arbetsveckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela