gikas

Nyfrissad

Publicerad 2012-02-29 21:55:40 i Allmänt

Började dagen hos frissan och velade som tusan om jag skulle satsa på att bli blond igen eller fortsätta med det mörka. Till sist blev det ett mellanting som jag, så här i efterhand, inte riktigt känner mig hemma med. Ser nästan ut som att jag har utväxten kvar och det blev liksom lite för "snällt". Ska dock låta det gå ett tag och låta vårsolen göra sitt med håret innan jag gör något mer så får vi se var det landar.

Direkt efteråt åkte jag till kvinnokliniken på sjukhuset för att kolla upp myomet som jag gjorde att Ines fick födas med snitt. Allt såg bra ut och det gjorde även läkaren som undersökte mig - som hämtad ur Cityakuten. Jag som förväntat mig en kvinna i övre medelåldern höll på att smälla av när värsta snyggingen kommer in och ska kolla mitt "underrede"! Som om det inte vore jobbigt nog ändå att spreta med benen för en okänd person. Hur kom det sig att Dr Goodlooking valde valde just det där yrket kan man undra? Fast han var väldigt proffsig måste jag säga och jag var glad att jag kom direkt från frissan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela