gikas

Halvknackigt

Publicerad 2012-06-12 22:11:02 i Allmänt

Gick sådär när jag tänkte återuppta löpningen. Förkylningen är på tillbakagång, men sträckningen kändes fortfarande av. Det gick något bättre när jag blev ordentligt varm, men jag ska nog inte anstränga mig alltför hårt ett par dagar till. Jag är i alla fall nöjd med halvhyfsad runda ikväll. Nu har jag hunnit pusta ut och fått prata av mig i telefonen med sonen nästan en timme. Skönt att höra att han har det bra och att examensarbetet i princip är klart så nu kan vi snart börja hålla tummarna för att det riktiga drömjobbet dyker upp. Men först ska han tydligen läsa om dinosaurier och vulkaner (!) (men det var visst av rent taktiska skäl om jag förstod saken rätt). Blir nog bra det, säkert rätt intressant när det kommer till "kritan", hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela