gikas

Nationaldagsfirande

Publicerad 2012-06-06 21:48:30 i Allmänt

Igår sprang jag till styrelsemötet på dagis och i ett skogsparti såg jag mest troligt en uggla. Nyfiken i en strut spanade jag i luften efter fågeln, missade en rot på stigen och halkade till. I dag har jag rejält ont på baksidan låret så förmodligen kostade ugglan mig en sträckning. Typiskt, nu när det verkligen gäller att inte börja slappa igen. Hoppas det släpper snabbt så jag kan fortsätta träna.

Nu på kvällen åkte vi till Klockarberget på nationaldagsfirande tillsammans med Nils mamma. Kändes genuint och trevligt där bland folkdräkter, fioler och allsång. Till Ines stora lycka fick vi dessutom se Clownen Daff Daff igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela