gikas

Utan bil?

Publicerad 2012-03-25 13:42:43 i Allmänt

Har glömt att berätta att min bil la av i fredags. Kamremmen har gått sönder och det kan i värsta innebära skroten om motorn har tagit stryk. Tur att det hände hemma (Pontus skulle låna bilen) och att det var helg, men det ställer ändå till rejäla problem nu i veckan som kommer. Oavsett om bilen går att laga eller inte så blir jag ju utan ett tag. Visst går det att åka buss, men det tar ju så mycket mer tid. Till och från dagis blir det besvärligt eftersom det ligger s a s åt fel håll. Min bil är årsmodell 98 och egentligen skulle jag väl vilja byta upp mig lite, men det är ju mycket pengar det handlar om så jag får väl hoppas att den kan rulla ett tag till. Håll tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela