gikas

Bara två dagar kvar

Publicerad 2012-05-30 13:22:23 i Allmänt

Ska bli otroligt skönt när stegtävlingen är avklarad. Nu är det bara idag och imorgon kvar så man kan säga att vi är inne på upploppet. Jag är faktiskt jätteless på allt traskande, men rapporten säger att vi har vinstchans så då är det inget annat än kämpa ända in i målsnöret som gäller.

Jag började med en målsättning på 10000 steg om dagen, det blev snart 15000 och nu vägrar jag sluta under 20000. Mitt rekord är 31272 på en dag och jag har hittills gått 496026 steg totalt under maj månad. Inte konstigt att jag inte har hunnit med så mycket annat de här veckorna.

Ska faktiskt få dricka lite champagne ikväll, kommer jag att orka gå något efter det och i så fall: Kommer jag att gå rakt....? Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela