gikas

House of Lola

Publicerad 2012-09-05 20:41:34 i Allmänt

Bjöd in till klädparty i förrgår. Britta kom och visade House of Lola´s nya höstkollektion och den var som vanligt jättehärlig. Älskar de mjuka, sköna tygerna med superkvalitet och de genomtänkta modellera som är smickrande för de flesta figurer. Egentligen hade jag velat handla en hel del till både mig och Ines, men priserna ligger ganska högt, för högt för barnkläder i mitt tycke så den här gången blev stumpan utan. Mamman fick en kavaj/jacka och ett par monstersköna byxor som jag garanterat kommer att bo i. Mysbyxtyg, men ändå snygga nog att ha på jobbet. 
  
Ines ska få handla om två veckor i stället när Pompdelux-representanten kommer hit och visar enbart barnkläder. med tanke på det jag såg på nätet så ser det mycket lovande ut.
http://www.pompdelux.com/sv_SE/
AUTUMNWINTER12 katalog

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela