gikas

Ny frissa

Publicerad 2013-04-16 19:15:17 i

Nu rök de "långa" fjunen. Jag har sparat och sparat med tanke på att ev ge mig själv en sista chans att testa löshår. Tänkte att nu när håret är mörkt så kanske fästena döljs bättre. Det har dessutom kommit nya metoder som gör att man kan göra tunnare testar vilket skulle kunna funka på mig. Fast när jag väl satt där i frisörstolen och funderade över färgen så insåg jag att det där konstgjorda blir nog ändå inte av, dyrt är det också...och kortsiktigt. Det fick bli en kort frisyr istället med mycket lugg och attityd i färgen. Känns toppen, jag ångrar mig inte ett dugg. Bara att inse, jag har aldrig varit och kommer aldrig att bli en långhårig människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela