gikas

I did it!

Publicerad 2013-02-27 12:10:37 i

1 mil på skidor i trögt före - *check*. Det tinade rejält igår så spåren var inget vidare, jag fick verkligen tjura mig i mål. Var beredd att ge upp både första och andra varvet, men gav mig den på att klara hela milen och det gjorde jag! Inom utsatt tid dessutom...eller i alla fall nästan...jag var fyra minuter sen. Det är klart godkänt med tanke på föret (och några störningsmoment på vägen).

Kommande dagar blir det problem med träningen för Nisse jobbar eftermiddagar och till helgen ska jag till Stockholm med tjej-gänget. Får försöka få till lite rörelse ändå så att jag fixar mina 600 poäng. (Det är minimum per vecka i Ski Team-tävlingen).

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela