gikas

Sjukstuga

Publicerad 2013-02-11 18:47:29 i

Jag brukar kanske framstå som lite kaxig eftersom jag inte har samma skräck för magsjuka som många andra. Det värsta är doften...och om det hamnar på något ställe som är besvärligt att rengöra, men annars är det ju oftast rätt snabbt överstökat.

Om det var Karma som slog tillbaka efter att jag uttalat min syn på det hela inför en annan mamma låter jag vara osagt, men igår duggade kräklarmen tätt mellan kl 05-ca 14.00. Stackars Ines var vit som ett lakan. Hade gärna tagit hennes plats om jag kunnat, fy sjutton för att vara liten och må så dåligt.

Tar tillbaka allt jag sagt, det är INTE en baggis att ha magsjuka!

I dag mår skruttan mycket bättre, men är inte alls sugen på mat än. Därför var det en rätt lagom aktivitet att få pyssla och måla. Det sköna med barn i den här åldern är att de inte har utvecklat så stark självkritik än och därför blir så härligt nöjda med det dom gör. Med all rätt, jag tycker också att det blev superfint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela